Owner ily Tales
Life is AWESOME
Jadi budak U -,,-
Wednesday 25 July 2012 | 05:38 | 0 wink
weiii aku angen nie sebab password blog aku memanjang salah . errr ape nie :( suka buat kita sedih T.T malas nak sakit otak , so buat jelah acc GMAIL baru =.='' kali nie kalau password salah lagi , taktahu lah nak cakap ape dah >.< sejak masuk U nie aku jadi pemalas . shazmi yg ckp ? sebab aku asyik tidur je =='' aku rasa mcm tak je :3 aku makin rajin ade lah tao ? makin takde nafsu dengan alam siber adelah wehh :O aku kuat tidur bila aku demam je T^T now pun demam . entah kenapa asyik demam je , sekejap baik sekejap demam . lol .______.

okay tadi takde kawad tapi ade ceramah . dahlah aku BK . err BK tu apa ? BK tu BAKAL KOMANDER . gilaaaa ahh :O tak percaya ? lantak korang ler ;3 Komander bising je aku dgn kawan-kawan always lambat masuk barisan . haihh nak buat camane solat asar kan =.= korang bayangkan lahh sebelum masuk azan , aku dah siap ambil wudu' , pakai baju BK , siap masuk tudung dlm baju , pakai stoking , then akhir sekali pakai telekung . bila masuk azan je , terus solat weii . habis je tak sempat nak doa , terus pakai kasut sukan and turun . tengok-tengok semua dah berbaris . budak wing aku je terkial-kial baru nak masuk baris . macam bangan* weii :O korang solat ke tak haa :( lepastu kena marah dengan komander .

pheww bapa sentap siaa T^T tak boleh bla ayat " lepasnie aku taknak eh korang lambat . korang dahlah BK" okay finee komander T.T nak nangis boleh tak ? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr T^T dah cukup cepat lah aku solat asar tu . hmmm hmmm sedih sedih sedih -.-
nak tahu tak ? ramai nya kawan fb kita dah sombong dengan kita T.T sila sedih dan nangis :'>

| Newer Post
rawrr!
Hello , welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all >.<

Walkie Talkie

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Me